رویدادها آرشیو خبر ها
خبری از دل پیرو نیست ...

خبری از دل پیرو نیست ...

جیانلوئیجی بوفون یازده بازیکن را برای تیم رویایی موردنظرش انتخاب کرده است که اسامی آندرا پیرلو، روبرتو باجو و فایبو کاناوارو در این تیم دیده می شود.

از کاپیتان تیم ملی ایتالیا پرسیده شد که ترکیب رویایی و ایده آل خود را انتخاب کند که او بازیکنان زیر را برای ترکیب رویایی اش انتخاب کرد:

کاسیاس، تورام، کاناوارو، مالدینی، روبرتو کارلوس، گتوزو، پیرلو، ندود، باجو، رونالدو( نازاریو دلیما)، مسی

بوفون در ادامه در مورد انتخاب این ترکیب گفت:

" توماس نکونو که من همواره در طول زندگیم او را تحسن کرده ام، اما از نسل من ایکر کاسیاس یکی از معدود بهترین دروازه بانان جهان است. همواره احترام متقابلی بین ما بوده است."

" هر خردسالی که می خواهد مدافع شود باید ویدیوی بازی های قدیمی مالدینی را تماشا کند."

" همچنین کاناوارو را برای شکست دادن من در بهترین بازیکن سال اروپا در 2006 انتخاب کردم! شوخی می کنم، او در آن سال شایسته ی این عنوان بود. او یکی از بهترین مدافعان دنیا بود."

" من و لیلیان تورام در یک نقل و انتقال تابستانی همزمان به یوونتوس ملحق شدیم. او قدرت و جنگندگی در بازیش داشت، اما همواره نحوه ی بازی او زیبا و پربرازنده بود."

" پیرلو یکی از نوابغ واقعی دنیای فوتبال است. من از تماشای اینکه تیم ها برای متوقف کردن او برنامه ریزی می کنند و او در یک لحظه تمام برنامه های آن ها را با زیرکی از نابود می کند لذت می برم."

در میان این فوق ستاره ها، شاید حضور گنارو گتوزو در میانه ی میدان کمی عجیب به نظر برسد...

" گتوزو دوست بسیار خوبی برای من است، اما او هیولایی است که هر تیمی باید آن را در ترکیب خود داشته باشد. او یکی از بهترین ها در پست خودش است."

" پس از سقوط یوونتوس پاول ندود به باشگاه وفادار بود وعلاوه بر این دوران حرفه ای او می توانست در هر باشگاهی در اروپا بازی کند."

یک از قلم افتادگی شگفت آور، حضور لئو مسی، رونالدو و باجیو همراه با هم بدین معنی که دل پیه رو در این تیم جایی نخواهد داشت...

"هنگامی که مسی در 100 درصد وضعیت مطلوب خود باشد، شما باید فکر متوقف کردن او را از ذهن خود بیرون کنید. تماشای بازی او حیرت انگیز است."

" 17 سالم بود که اولین بازی را در مقابل روبرتو باجو انجام دادم که بازی بسیار ترسناکی برای من بود، او بهترین بازیکن 30 سال اخیر ایتالیا است."

" رونالدو بهترین بازیکنی است که تا به حال در مقابل او بازی کرده ام. اگر مصدومیت های پی در پی برای او به وجود نمی آمدند، من فکر می کنم که او را در سطح پله و دیه گو مارادونا قرار داده می شد."

"جامعه مجازی انجمن هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: